czwartek, 12 stycznia 2012

Albo Biały, albo czarny. Szary to nie kolor.

Moniś,
tu nie chodzi o to, by trzymać się, bądź nie trzymać terminów. Jeśli sobie życzysz, to mogę oczywiście prosić Cię abyś do mnie pisała w każdy np. powiedzmy, że piątek. Wolałabym jednak, żeby tym co będzie Ciebie motywowało do napisania, był fakt, iż ktoś tam w innym mieście niecierpliwe czeka, na to byś odsłoniła chociaż trochę myśli, które wędrują dzielnie w Twojej głowie.

Wiesz, oglądałam parę miesięcy temu film Woodego Allena, o wdzięcznym tytule "O północy w Paryżu", nie chcę Ci tu zdradzać o czym dokładnie jest ten film, raczej zachęcałabym Cię do tego, abyś sama sprawdziła. Zacytuję jednak z pamięci ( pewnie trochę nieudolnie) zdanie, które wypowiedział jeden z bohaterów:
" Zawsze jest tak, że czasy które minęły wydają nam się atrakcyjniejsze od tych, w których sami żyjemy."
Od siebie mogę dodać, że ten wątek można rozwinąć i nawiązując do tego co napisałaś, zawsze nam się będzie wydawało, że TERAZ to społeczeństwo głupieje, że ludzie nie czytają książek, że nie interesują się sztuką ( w jak najszerszym tego słowa znaczeniu)... ale tak chyba było zawsze. Jak wspomniałaś w tytule "Szerzy się szarość", tylko wiesz co ja Ci na to smęcenie odpowiem? A CO MNIE TO OBCHODZI ?
Dlaczego mam się martwić tym, że ludzie nie interesują się tym, czy tamtym, ja nie godzę się na szarość, na przeciętność, bo niby z jakiego powodu mam się godzić ? Bo tak wypada?  Wiadomo, przeciętność będzie się nagłaśniać, promować, dlatego że jest wygodna. Ale Monik, no powiedz, to chyba nie jest powód, żeby się z nią bratać ;). Co ja mogę Ci powiedzieć, przyszłość niepewna, ale warto postawić sobie jakieś niewyobrażalnie wysokie poprzeczki w życiu i po prostu osiągnąć zamierzony cel. A jak się nie uda? Trudno. Powiesz, że przynajmniej życie upłynęło Ci na walce, o jakiej inni mogli tylko pomarzyć.

Teraz trochę bardziej żartobliwie. Jeśli zaś chodzi o Twoje bezproduktywne spędzanie czasu w internecie. A skąd wiesz, że bezproduktywne? Nigdy nie wiadomo, kiedy dana wiedza, nawet "śmieciowa" nam się przyda !

I już tak zupełnie na koniec. Mam taką tendencję do chomikowania, zaraz napiszę Ci czego. Jedni chomikują stare ubrania, dla innych chomikowanie to kupowanie na zapas ubrań, jedzenia. Natomiast ja, zapisuję moim zdaniem mądre zdania wypowiedziane przez innych. Pozwolisz, że zacytuję Ci tu coś, co gdzieś kiedyś przepisałam, tylko u licha nie wiem czyje to jest !

"Aż powstać będzie trzeba
a wtedy jak chce Boski plan
sięgniemy głową nieba
Wówczas odwaga, której brak
stanie się codziennością
bo karlejemy z własnej woli
w obawie przed wielkością"
Amen ;)
Z pozdrowieniami
Halcia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz